Productinformatie
De basisgarantie van Dell omvat reparatie of vervanging bij productiedefecten. Met Onsite Service komt, als de technisch deskundigen van Dell na externe diagnose vaststellen dat de situatie niet op afstand kan worden opgelost, een supporttechnicus op locatie, gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen. Dit is support wanneer u deze nodig hebt, waar u deze nodig hebt. Voor uw gemak. Dell adviseert ProSupport. Als u meer nodig hebt dan support tijdens normale bedrijfsuren, kunt u een upgrade naar ProSupport overwegen. *De beschikbaarheid en voorwaarden van Dell Technologies Services verschillen per regio en per product. Neem contact op met een verkoopvertegenwoordiger voor nadere details.
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Kenmerken
Aantal jaar | 5 jaar |
---|---|
Telefoon sondersteuning | Ja |
Compatibiliteit | OptiPlex 3000 MFF OptiPlex 3090 SFF OptiPlex 3090 MFF OptiPlex 3000 SFF OptiPlex 3000 MT OptiPlex 3080 MT Optiplex 3080 MFF OptiPlex 3090 MT OptiPlex 3280 AIO OptiPlex 3080 SFF |
Service included | Onderdelen en arbeid |
Servicetype | Basic Onsite |
Web support | Ja |
Probleemoplossing | Ja |
Onderdelen vervangen | Ja |
Service-uren (hours x days) | 8x5 |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.