Productinformatie
De basisgarantie van Dell omvat reparatie of vervanging bij productiedefecten. Met Onsite Service komt, als de technisch deskundigen van Dell na externe diagnose vaststellen dat de situatie niet op afstand kan worden opgelost, een supporttechnicus op locatie, gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen. Dit is support wanneer u deze nodig hebt, waar u deze nodig hebt. Voor uw gemak. Dell adviseert ProSupport. Als u meer nodig hebt dan support tijdens normale bedrijfsuren, kunt u een upgrade naar ProSupport overwegen. *De beschikbaarheid en voorwaarden van Dell Technologies Services verschillen per regio en per product. Neem contact op met een verkoopvertegenwoordiger voor nadere details.
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Kenmerken
Aantal jaar | 5 jaar |
---|---|
Telefoon sondersteuning | Ja |
Compatibiliteit | OptiPlex 5000 SFF OptiPlex 5090 SFF OptiPlex 5490 AIO OptiPlex 5400 AIO |
Service included | Onderdelen en arbeid |
Servicetype | Basic Onsite |
Web support | Ja |
Probleemoplossing | Ja |
Onderdelen vervangen | Ja |
Service-uren (hours x days) | 8x5 |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.