
Productinformatie
HP Priority Management Service biedt alle kenmerken van HP Priority Access Service, zoals directe toegang tot technisch bekwame remote supportagents en een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en meer dan 20 talen. Daarnaast biedt het een HP wereldwijde supportmanager in uw regio die uw IT-supportbehoeften beheert en daar proactief op inspeelt. Bovendien krijgt u onderdelen met prioriteit, prestatiebewaking, rapporten op executiveniveau en proactieve supportplanning.[1]
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Leveranciersinformatie
Garantiedekking | Binnen garantie |
---|---|
Reactietijd | Opgelost binnen 2 werkdagen |
Servicemethode | Telefoon |
Dekkingsperiode | 36 maand(en) |
Type garantie | S |
Type ondersteuning | Support met prioriteit |
Plaats van service | Onsite |
Type verzorgingspakket | Electronisch |
Duur | 4 jaar |
Aanvullende informatie | Dekking 1000+ gebruikers |
Dekkingsgegevens | Standaard werkdagen ? 9 uur |
Kenmerken
Aantal jaar | 3 jaar |
---|---|
Aantal licenties | 1000+ licentie(s) |
HP-segment | Bedrijf |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.