Productinformatie
HP Hardware Support Onsite Service biedt hoogwaardige remote assistentie en onsite support voor de gedekte hardware om de uptime van uw producten te verhogen. U heeft keuze uit meerdere voorgedefinieerde servicelevel-opties met verschillende onsite responstijden, call-to-repair tijden en dekkingsvensters, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Op grond van de servicelevel-opties met call-to-repair helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd weer operationeel is.
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Kenmerken
Aantal jaar | 1 jaar |
---|---|
Soort | Ter plaatse |
Next Business Day (NBD) | Ja |
Service-uren (days x hours) | 5x9 |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Service-uren (hours x days) | 9x5 |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.