
Productinformatie
Bij Onsite Support geldt dat als een probleem niet op afstand kan worden opgelost, een technicus het apparaat op jouw locatie repareert, zonder dat apparaten heen en weer moeten worden verzonden. Als reparaties niet ter plaatse kunnen worden uitgevoerd, stuurt Lenovo het apparaat naar een lokaal servicecentrum voor reparatie of vervanging, waarna het naar je wordt teruggezonden. Onderdelen en arbeid Lenovo dekt de kosten van vervangende onderdelen en arbeidsloon. Basisondersteuning per telefoon Technici kunnen op afstand een diagnose stellen van hardwareproblemen en veelvoorkomende basisproblemen die zich tijdens de garantieperiode voordoen. Softwareondersteuning wordt niet gedekt. Reparaties op jouw locatie Lenovo-service op locatie betekent dat je je pc nooit hoeft weg te brengen of te verzenden. Lenovo-technici komen naar je toe. Snellere reparatie betekent dat je sneller weer aan het werk kunt!
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Kenmerken
Aantal jaar | 5 jaar |
---|---|
Aantal licenties | 1 licentie(s) |
Soort | Ter plaatse |
Next Business Day (NBD) | Ja |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Compatibiliteit | ThinkStation |
Service included | Onderdelen |
Servicetype | Ondersteuning op locatie |
Producttype | opwaarderen |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.