Productinformatie
Met HP Priority Access Service heeft uw IT helpdeskteam rechtstreeks toegang tot technisch bekwame remote supportagents. De helpdesk heeft minder telefoontijd nodig doordat reparaties efficiënt worden uitgevoerd en problemen dankzij interne diagnoses sneller zijn opgelost. U bent verzekerd van een wereldwijd consistente ervaring in meer dan 60 landen en 20 talen.[1]
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Leveranciersinformatie
Garantiedekking | Binnen garantie |
---|---|
Reactietijd | Volgende beschikbare agent |
Servicemethode | Telefoon |
Dekkingsperiode | 48 maand(en) |
Type garantie | S |
Type ondersteuning | Support met prioriteit |
Plaats van service | Remote |
Type verzorgingspakket | Electronisch |
Duur | 4 jaar |
Dekkingsgegevens | Standaard werkdagen ? 9 uur |
Kenmerken
Aantal jaar | 4 jaar |
---|---|
HP-segment | Bedrijf |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.