
Productinformatie
HP Hardware Support Onsite Service biedt remote ondersteuning en ondersteuning op locatie voor de gedekte hardware om de uptime van uw producten te verhogen. U kunt kiezen uit meerdere ondersteuningsopties op verschillende niveaus met verschillende responstijden voor ondersteuning op locatie, call-to-repair tijden en dekkingsuren, zodat u de service kunt afstemmen op uw specifieke behoeften. Bij de serviceniveaus met call-to-repair helpen supportspecialisten de IT-manager om snel de oorzaak van een systeemprobleem op te sporen en te zorgen dat de hardware binnen de aangegeven tijd weer operationeel is.
Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.
Specificaties
Leveranciersinformatie
Garantiedekking | Binnen garantie |
---|---|
Reactietijd | Respons op volgende werkdag |
Servicemethode | Onsite reparatie |
Dekkingsperiode | 36 maand(en) |
Type garantie | S |
Type ondersteuning | Onsite reparatie |
Plaats van service | Onsite |
Type verzorgingspakket | Electronisch |
Duur | 3 jaar |
Dekkingsgegevens | Standaard werkdagen ? 9 uur |
Kenmerken
Aantal jaar | 3 jaar |
---|---|
Soort | Ter plaatse |
Next Business Day (NBD) | Ja |
Service-uren (days x hours) | 5x9 |
Ondersteuning ter plekke | Ja |
Compatibiliteit | PageWide Pro x552 Managed |
Service-uren (hours x days) | 9x5 |
HP-segment | Bedrijf |
Schrijf uw eigen review
Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.