Winkelwagen - € 0,00

U heeft geen items in uw winkelwagen.

Terug naar vorige pagina

Lenovo 5 Year Premier Support With Onsite (5WS0W86735)

Schrijf de eerste review over dit product en win een coupon van € 100,-!

€ 238,00
excl. BTW € 287,98 incl. BTW
Partnummer:

5WS0W86735

Beschikbaarheid: Niet op voorraad
Omschrijving

5 Year Premier Support With Onsite

Bestel Nu >>
Toon in vergelijking
Toevoegen aan favorieten

Productinformatie

Lenovo 5 Year Premier Support With Onsite. Aantal licenties: 1 licentie(s), Aantal jaar: 5 jaar, Service-uren (hours x days): 24x7x365, Responstijd: 24 uur, Soort: Ter plaatse

LenovoTM Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling. Profiteer van een directe lijn met onze beste technici die eerst luisteren en vervolgens elk probleem snel oplossen, zonder scripts. Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum. Technische ondersteuning met het verschil van Premier ? Ervaren technici. ? End-to-end casemanagement. ? Problemen worden sneller en in één keer opgelost. Wil je een stapje verdergaan als het gaat om ondersteuning voor je bedrijf en je werknemers? Lenovo Premier Support geeft zowel je IT-personeel als je eindgebruikers een VIP-behandeling. We begrijpen dat de IT-afdeling de efficiëntie moet verhogen, de complexiteit moet verminderen en ervoor moet zorgen dat je eindgebruikers kunnen blijven doorwerken. We weten dat je eindgebruikers snelle ondersteuning zonder frustraties verwachten. Lenovo kan dit bieden. Premier Support Center ? Geavanceerde technische ondersteuning, 24 x 7 x 365 beschikbaar ? Speciaal telefoonnummer en geen menu waar je doorheen moet lopen ? Eén contactpersoon voor end-to-end casemanagement en escalatie ? Ondersteuning voor hardware en OEM-software (1) Technical Account Managers (TAMs) ? Proactief relatie- en escalatiebeheer ? Persoonlijke aanbevelingen voor je bedrijf ? Uitgebreide kwartaalrapporten en accountoverzichten VIP Treatment ? Vooraan in de wachtrij voor serviceaanvragen ? Service op locatie op de volgende werkdag(2) ? Garantieclaims inclusief arbeid en onderdelen (2) Waarom Premier Support? Als IT-budgets krimpen, bent u genoodzaakt de complexiteit en operationele kosten te verminderen en manieren te vinden om de efficiëntie van uw IT-ondersteuningsteams op een hoger plan te brengen. Lenovo? Premier Support biedt ondersteuning bij het beheer van routinematige ondersteuningstaken, waardoor uw ITpersoneel de tijd heeft om zich te richten op strategische activiteiten die essentieel zijn voor het verbeteren van de organisatie. Wij kunnen de productiviteit van uw eindgebruikers verbeteren en systeemdowntime beperken met directe toegang tot ervaren Lenovo? technici die geavanceerde software- en hardwareondersteuning bieden, zonder script. Lenovo's? TAMteams leveren end-to-end casemanagement voor een snellere probleemoplossing, zonder gedoe. Je hebt ook toegang tot technische accountmanagers die fungeren als je enige contactpersoon voor casemanagement. Geniet van de consistentie, verantwoordelijkheid en inzichtelijkheid die je verdient. En dankzij onze service voor reparatie op de volgende werkdag en voorrang wanneer je onderdelen nodig hebt, beperk je systeemdowntime en onderbrekingen in de productiviteit tot het absolute minimum. Dat is het verschil van Premier. 1) Niet inbegrepen: ? Ondernemingssoftware ? Software die niet door Lenovo is geleverd ? Reserveonderdelen en onderhoud die niet binnen de garantie vallen 2) Als onderdelen niet op voorraad zijn, kan dit leiden tot vertraging. Niet beschikbaar in alle landen. Als Lenovo bepaalt dat het probleem met je product wordt gedekt door de productgarantie maar niet kan worden opgelost via de telefoon of door een onderdeel dat door de klant wordt vervangen, wordt de reparatie op locatie uitgevoerd. Als je belt na 15.00 uur plaatselijke tijd, is voor de service een extra werkdag nodig. Service op locatie is alleen beschikbaar in stedelijke gebieden. Service op de volgende dag is niet gegarandeerd. 3) Niet beschikbaar in alle landen. 4) Verschillende niveaus beschikbaar. Selecteer de criteria die van toepassing zijn. Voor meer details kan u vrijblijvend uw locale Lenovo vertegenwoordiger contacteren.

Disclaimer
Beat-it.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de documentatie van producten.

Specificaties

Kenmerken

Aantal jaar 5 jaar
Aantal licenties 1 licentie(s)
Soort Ter plaatse
Responstijd 24 uur
Telefoon sondersteuning Ja
Ondersteuning ter plekke Ja
Service included Onderdelen
Servicetype Premier Support
Producttype opwaarderen
Service-uren (hours x days) 24x7x365

Verpakking

Aantal per verpakking 1 stuk(s)

Schrijf uw eigen review

Alleen geregistreerde klanten van Beat-it.nl kunnen een review schrijven. U kunt zich hier inloggen of uzelf als klant registreren.

  Bezig met laden...